Content

Content wil je uitbesteden en dit is waarom..

Content is voor veel ondernemers een ondergeschoven kindje, iets voor erbij. Sterker nog: in on- als offline retail is creativiteit vaak het eerste waarop wordt bezuinigd. Etalages, (product)fotografie, blogs, wervende verkoopteksten: enkele voorbeelden die in onzekere tijden compleet ondergeschikt lijken. Zonde en zelfs een tikje naïef om te denken dat de klant ‘ons toch wel weet te vinden’. Online zichtbaarheid is belangrijker dan ooit en besparen op content = direct inleveren. In dit artikel leg ik uit waarom het uitbesteden van content en de ontwikkeling altijd een goed idee is.

Bespaar kostbare tijd

Het ontwikkelen van pakkende content is een vak op zich en levert vrijwel altijd direct resultaat op. Er is veel kennis, vaardigheid, tijd en materiaal mee gemoeid. Het is zelf te leren, de vraag is of je dit moet willen. Jij zet je kostbare tijd toch liever in voor datgene waar je goed in bent? Of de dingen die je leuk vindt? De oplossing is simpel: besteed het uit. Richt je tijd op dingen waar je energie van krijgt en die voor jou direct iets opleveren.

Frisse blik

De frisse blik van een externe partij is altijd waardevol. Een content creator weet vanuit verschillende invalshoeken de vertaalslag te maken. Van idee naar concept naar resultaat. Ook op andere zakelijke vlakken is deze input bijzonder waardevol. Al brainstormend komen wij misschien wel op nieuwe ideëen, tot waardevolle inzichten of met inventieve oplossingen. Allemaal informatie die jij weer met je meeneemt!

Weg met die stijle leercurve!

Hoewel talloze cursussen en e-books anders willen doen geloven, heb je schrijven, fotograferen of illustreren niet zomaar onder de knie. Kennis is één ding, maar het daadwerkelijk doen is een tweede. Alleen toegepaste kennis is van waarde en bovendien is creativiteit vooral een manier van denken. Bijvoorbeeld het hebben van een nieuwsgierige houding en het denken in oplossingen. Loop je hier zelf regelmatig in vast? Dan biedt een content creator jou hierin de juiste ondersteuning.

Bespaar jezelf kostbare tijd, energie en ellendige leercurves met alle risico’s van dien. Bijvoorbeeld omdat werk uiteindelijk alsnog over moet of niet het gewenste resultaat blijkt op te leveren. Zonde!

Geld = energie, content = cashen

De overweging lijkt heel simpel: geld of tijd. Wanneer je meer te besteden hebt, geef je dit doorgaans uit aan zaken die tijd besparen. Niet? Door echter in anderen te investeren, houd je niet alleen de economie in stand. Geld is ook een vorm van energie, we wisselen het continue uit. We zijn er met elkaar verantwoordelijk voor om deze energie te laten stromen. Win-win: juist in tijden van crisis. Investeren in goede content is een quick win voor je onderneming en eentje die jou direct weer energie geeft.

Alles-in-1 voor jouw content

Geen zin om urenlang met verschillende mensen om de tafel te zitten? Niet nodig! Anne Essie is op verschillende vlakken in te zetten welke zich perfect laten combineren: fotografie, copywriting en design. Zo weet je zeker dat alle content perfect op elkaar is afgestemd en dezelfde boodschap uitstraalt. Bovendien werken we dankzij mijn bewezen methode samen toe naar de beste resultaten. Herkenbaar in beeld en consistent vertaald op verschillende vlakken.

Online content is meer dan leuke plaatjes op sociale media. Het is een visuele vertaling tussen jou en je klant. Content = cashen! Wil jij creatieve content inzetten voor jouw onderneming, maar ontbreekt het aan kennis, materiaal of ervaring? Schakel dan de hulp in van Anne Essie. Mijn verschillende diensten zijn afhankelijk van jouw wensen flexibel samen te stellen. Bekijk mijn aanbod of lees verder over dit onderwerp in een van onderstaande artikelen.

Anne Essie

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *